Levertijden & Verzendkosten
Hier vind je alle belangrijke details over onze verzendkosten, verzendinformatie en levertijden. Heb je na het lezen van deze pagina nog vragen over je bestelling? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder!
Levertijden
We begrijpen dat je jouw bestelling zo snel mogelijk wilt ontvangen. Daarom verwerken we bestellingen die op werkdagen voor 15:00 uur worden geplaatst, dezelfde dag nog! Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace-code waarmee je jouw pakket kunt volgen.
Voor bestellingen binnen Nederland streven we ernaar om je bestelling de volgende werkdag te laten bezorgen via PostNL. Echter, de bezorgtijd kan soms 1 tot 2 werkdagen duren, afhankelijk van de drukte bij de bezorgdienst. Voor onze Belgische klanten is de levertijd doorgaans 2-3 werkdagen. Houd er rekening mee dat we afhankelijk zijn van de bezorgservice en levertijden soms kunnen variëren.
Verzendkosten
Goed nieuws! Wij bieden GRATIS verzending voor al onze producten binnen Nederland en België. Je kunt dus gerust zijn dat er geen onverwachte verzendkosten zijn bij het afrekenen.
We bezorgen momenteel alleen binnen Nederland en België en werken samen met PostNL voor een snelle en betrouwbare levering. Wil je meer informatie? Lees onze blogs of bekijk veelgestelde vragen.
Volg je bestelling met de Track & Trace-code
Na verzending kun je je bestelling eenvoudig volgen met de track & trace-code. Bekijk de status van je pakket op de PostNL-website. PostNL biedt altijd de laatste verzendinformatie over je pakket. Vul de track & trace-code en je postcode in om de verwachte bezorgtijd te zien.
Wat te doen als het pakket niet is bezorgd?
Soms kan het gebeuren dat je pakket vertraging oploopt. Bekijk hier de uitleg en oplossingen van PostNL voor als je pakket vertraging heeft. Bij drukte of een storing kan de levertijd iets langer duren, maar meestal wordt het pakket alsnog binnen 2 dagen bezorgd. Indien je pakket na twee bezorgdagen nog niet is aangekomen, kun je contact opnemen ons of met PostNL voor verdere hulp.
Niet thuis tijdens de bezorging?
Ben je niet thuis wanneer PostNL je pakket komt bezorgen? Geen probleem! PostNL volgt jouw bezorgvoorkeuren als je deze hebt ingesteld. Heb je geen voorkeuren ingesteld? Dan bezorgen we je pakket bij de buren of bij een PostNL-punt. Je kunt via track & trace in de app of online zien waar je pakket zich bevindt. Om je bezorgvoorkeuren in te stellen, kun je een PostNL-account aanmaken en zelf kiezen waar je pakket standaard moet worden afgeleverd.
Waarom kiezen voor onze snelle levertijden?
Onze snelle levertijden zorgen ervoor dat je jouw bestelling zonder vertraging ontvangt. Of je nu op zoek bent naar een uniek cadeau of iets speciaals voor jezelf, wij zorgen ervoor dat het snel en gratis bij je thuis wordt bezorgd. Heb je specifieke vragen over onze levertijden, verzendinformatie of verzendtarieven? Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie!